LES MURALLES D'ILTURO. Bloc de història i arqueologia de Cabrera de Mar i del Maresme, escrit per Rosa Isabel Garí Lleixa, amb la col.laboració de Joan Francesc Clariana Roig.

dimecres, 12 de gener del 2011

Fotos pel record: en Modesto

Així li deien, el català encara no estava normalitzat; en Modesto (EPD) va ser una figura molt popular a Cabrera, encara que no n'era fill, però hi va residir anys y panys, i va exercir diversos oficis. Coneixia tothom i coneixia moltes coses, i n'explicava, però com que era llest, se'n callava moltes més. Anava a totes les excursions que s'organitzaven i esdeveniments del poble. Aquesta fotografia va ser presa en una de les "Diades de la Gent Gran".

6 comentaris:

  1. Guapuuuuuuuuuuu en Modesto, m'hagués agradat coneixe'l

    ResponElimina
  2. Tenia la seva personalitat, es veu a la foto!

    ResponElimina
  3. Jo el recordo molt bé. Anava a tots els actes literaris i conduïa un cotxe ple de diaris fins al capdamunt. Em van explicar això que dius dels diversos oficis, que feia de carter i a més, crec recordar, d'agutzir i de taxista, em sembla.

    ResponElimina
  4. Aquell cotxe ple de diaris fins al capdamunt era famós! Crec recordar que va viure fins i tot a can Martinet.

    ResponElimina
  5. Una foto entrenyable, en Modesto tenia cops amagats, jo recordo una grabació on recitava uns versos.

    ResponElimina
  6. Hola Chispa; si, tens tota la raó, era un personatge entranyable i la fotografia també ho és; L'he posada com a homenatge a ell i a tantes persones que passen per la nostra vida deixant almenys una petja.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...