LES MURALLES D'ILTURO. Bloc de història i arqueologia de Cabrera de Mar i del Maresme, escrit per Rosa Isabel Garí Lleixa, amb la col.laboració de Joan Francesc Clariana Roig.

diumenge, 8 de gener del 2012

Fotos pel record: Cinquanta anys de l'Escola Sant Feliu

Avui ens afegim al record dels cinquanta anys de la fundació de l'Escola Sant Feliu de Cabrera de Mar (fundada el 1961), amb la publicació d'aquesta fotografia presa precisament als anys seixanta, i que mostra dos personatges clau fotografiats en aquells temps inicials: el seu fundador, Mn. Raimon Canalias, i el seu primer professor després del propi mossèn, el Sr. Joaquim Arenas.
Autor de la fotografia: Josep Garí i Pons.

2 comentaris:

  1. Vaig tenir durant una curta temporada a Mn.Raimon Canalias de professor de Religió, a Vilasssar de Mar, al Col.legi St.Joan. Quins records. Vaig aprendre una mica de tot, potser el que menys "religió"...

    ResponElimina
  2. Bon any, Pere Màrtir. Aquestes "Fotos pel record" són per això! Jo vaig anar una temporada a l'Escola Sant Feliu, Mn. Canalies era el meu professor de llatí, encara recordo allò de "Gallia est omnis divisa in partes tres"! Efectivament, quins records! Seguirem...

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...